30. jan. 2012

Vi har kun et liv...

Idag fik jeg virkelig følelsen af at vi kun lever en gang...
Imorges havde mig og min mor lige kørt min bror i skole, og skulle selv til og i skole..vi skulle ud på en stor vej og holdt derfor stille fordi der kom mange biler.. da en bil kom med fyld fart bagfra og havde ikke set vi holdt stille, så han kørte lig op i os.. bare rykket var det værste, og følelsen af at det nær var gået galt...det er ikke sjovt at sidde fra det ene øjeblik og grine også forsvinder alt fra en hjerne...jeg ved ikke men klappen slog bare ned for mine øjne..jeg følte jeg var væk i et par sekunder...da jeg kom til mig selv, kørte vi ind til siden, og jeg kunne kun tænke på at det var så heldigt at vi havde bremsen i bund for ellers var vi forsat ud foran bilerne. der gik 2 sekunder også vi mig og min mor ude af bilen..vi var begge i chok og rystede helt vildt.. min mor fik snakket med dem der var i den anden bil, og jeg fik afvide at jeg skulle sige til hvis jeg fik ondt nogen steder.. på det tidspunkt havde jeg slet ikke ondt, og jeg kom i skole..men da jeg havde siddet i en halv times tid, begyndte smerterne...jeg ringede hurtigt til min mor, og vi kom til læge.. det viste sig at mine muskler i venstre skuldre havde trukket sig sammen som en refleks da det skete, og jeg så var blevet rykket tilbage så de har sat sig fast...jeg fik afvide at jeg skulle holde den varm,og panodil...senere kom min bedste mor og masserede mig.. og lige nu er smerten ikke ændret sig..lægen sagde også at det kunne komme til at gøre mere ondt, men jeg håber det ikke...
Jeg følte lige for at komme ud med det...for det er lidt svært når folk spørg hvad der er sket..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar