30. jan. 2012

Tænker i lige skal have et andet indlæg også..og der kommer nok lige et til! men det skader vel ikke?
Husk at i er velkommen til at komme med ris og ros. (:

Nå men mig og min veninde har bestemt os for at vi kun må købe en ting om måneden fordi vi så kan spare op til at komme på en fed shoppe tur til sommer! så der kommer nok ikke så mange "new in" men jeg vil sende en masser ud om hvad jeg så ville prøve at finde til sommer! uh jeg glæder mig!

Nå men så skulle vi jo finde en anden ting og kunne bruge tid på indtil...for det nytter ikke at kigge på kjoler hele dagen så...
Jeg valgte at begynde at tegne, så her er mit første resultat (undskyld billedet...mit kamera er åbenbart ved min mor)


Syntes nu det er meget fint..og regner med det skal i ramme!
(jeg laver et indlæg imorgen som begrunder hvad jeg vil med de tegninger jeg kommer til at lave)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar