15. jan. 2012

(-:

Mit navn er Cecilie.
Jeg er ikke typen der går op i hvad andre syntes om mig. jeg er ikke den pige som har det godt når jeg ikke har mine veninder. jeg er den pige som ligger hele mit liv i sange jeg hører. den som ikke har flest drenge venner. den som har en hård facade. den som ikke ret mange kan komme ind til. den som ikke har det store blonde, flade hår. den som elsker dansk, men ikke er god til det. hende som ingen lytter til. hende som rigtig tit har ret. hende den underlige. hende som har en svaghed når det kommer til drenge. hende som udskyder lektier til søndag. hende som lover sig selv at gå på kur, men dagen efter æder mac d. den der kan tag det meste folk siger til hende. den som siger at hun er hård, men inderst inde er så sød. hende der altid er bagud. hende som ingen sport dyrker. hende der bruger hele sin weekend med veninderne. hende der ikke kunne leve uden facebook. hende uden den perfekte krop. hende der har en svaghed med at dræbe med øjnene. hende som ikke vil bo i DK. hende hvis forældre er skilt. hende som elsker at blogge. hende som elsker at købe ting, men er rigtig dårlig til det. hende som er nærrig.

Lidt om mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar