29. jan. 2012

Det er ikke de bedste billede, og jeg er ikke slev tilfreds...men jeg har jo lovet det så :)
Jeg lover forandring når jeg engang får mit nye kamera!


 Idag har jeg haft min rød/bronze farvet trøje på som går lige til røven. jeg har under haft min lange sorte trøje fra vero moda(og kan ikke leve uden dem) jeg havde bare almindelige gamacher, og lange strømper.
Jeg havde taget mine små øreringe på(måske i lige kan skimte dem) og min blå Essie neglelak, som jeg er  rigtig glad for. ellers havde jeg taget min dejlige taske med da jeg var ude og gå.. så den syntes jeg lige jeg ville vise jer.(selvom i slet ikke kan se den....)
Idag havde jeg også sat mit hår op i en knold, og det er virkelig sjældent jeg gør det..har altid mit hår nede fordi jeg ikke føler jeg har det rigtige hoved form, men måske jeg skulle overveje det lidt oftere.

Jeg skal nok lærer det her med Outfit..i må lige give mig lidt tid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar