5. okt. 2011

Guatemala

Guatemala hvis du ikke ved hvilket land det er kan jeg berolige dig med at det gjorde jeg heller ikke for en uge siden. Da vi har projekt uge hvor vi skal lave en turist guide fik vi så tildelt Guatemala uden vi viste det. vi havde selv valgt mexico, men da der var to som ville have det var der jo nogle som skulle tage et andet og det blev så (mod vores vilje) os.
vi har i løbet af denne uge fundet ud af en hel del om landet fx. er der 6000 mord om året hvor kun 2% bliver opklaret, så det var jo rigtigt nemt at lave en brochure om at rejse der til.
men jeg er nu godt tilfreds med resultatet, og jeg ved det er lidt selvoptaget men jeg forventer faktisk en god karakter efter alt det arbejde!







  her var lige lidt billeder fra Guatemala, syntes nu det er et meget smukt land for at være ærlig(-:


håber i alle nyder denne uge (:


-MYS-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar