18. okt. 2011

Damn i miss it!

jeg tror ikke jeg har fortalt det men jeg har været ridepige! lige siden jeg var lille har jeg redet, men solgte dsv min hest for et års tid siden :( han var verdens dejligst hest, og jeg savner ham!
i det hele taget savner jeg bare at kunne ride! det giver sådan en ro i kroppen...
Mig og min veninde har bestemt at vi gerne ville låne en hest (vil sige man ikke køber den, men bare har den som var det ens egen) også vil vi dele den, men jeg skal bare lige have min far med på ideen, og det bliver nok svært! øvøv.....
nå men jeg sidder lige nu og kigger ud på regnen og har lige været i et dejligt bad!
hov se hvad klokken er :/ hmm skal jo på arbejde! jamen jeg må nok heller få noget tøj på i en fart!


HIHI håber i nyder ferien! jeg tager over til min mor idag, så ved ikke om jeg får blogget i den næste uge! skal nok prøve! :* kyskys til jer!'


-MYS-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar