17. okt. 2011

17-10-2011 (19:49)

ferie! ja det er jo bare dejligt! jeg har så valgt at bruge weekenden ude ved min dejlige veninde (helene)
vi har lavet en masse, og der er så meget jeg lige laver en lille liste!


* snakket om alt
* set to film
* spist pizza
* været alene hjemme
* taget en masse fede billeder (de skal nok komme ud, når de ender på min computer)
* gået en meeeega lang tur
* sovet længe!
* været ude og se hundehvalpe
* været ude og ride
* grinet en hel masse!


Hun er bare fantastisk og være sammen med! vi kan snakke om alt mellem himle og jord, men hun er også den jeg kan blive mest uvenner med! men vi ender altid som venner igen!


Imorgen skal jeg lige på arbejde, også vil jeg tage hjem til min mor. vi skal køre en masse på lossepladsen fra vores garage og skur. fordi vi skal nemlig måske snart flytte! og jeg glæder mig! elsker at flytte, for så får man et nyt værelse, og alt er bare så fint. håber på vi kommer til at bo i et ligeså hyggeligt lille hus som vi gør nu (;


Jeg skal også i løbet af ugen sige velkommen hjem til min veninde (Mathilde) som kommer hjem fra sit besøg ved sin søster i Paris! hendes søster er nemlig oper(staves?) der nede, og Mathilde har været der nede og besøg hende! men glæder mig til hun kommer hjem til mig igen!


Hmmmm også har mig og helene snakket om at måske tage ud til mig bedstemor som bor på landet, bare for at komme lidt væk fra det hele! det har vi nemlig brug for!
min bedstemor er så dejlig og hyggelig at tilbringe tid med, og er sikker på helene kommer til at syntes det samme!


Jeg har længe tænkt over hvad jeg skulle lægge ud på min blog, og idag tror jeg jeg vil ligge billeder ud af nogle af de billeder jeg selv har malet! har ikke dem alle med, men dem som står fremme på mit værelse er med!





uuuu fuck jeg fandt lige ud af at mit overførelse stik til mit kamera er ude ved helene :( øvøvøvøvøvøv!
så må i vente med resten af billederne!


-MYS-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar