2. feb. 2012

Jobsøgning, Engelsk, CV og en masse grin!


Idag har jeg for første gang skrevet et CV, fordi jeg var nede i vores plantecenter for at spørger om de havde brug for arbejdskraft, der fik jeg så lov til at udfylde et skema, men da jeg ikke syntes jeg fik skrevet det jeg ville så har jeg her til aften lavet mit eget CV, og jeg er meget tilfreds med det!

Min engelsk stil er færdig! JAAAAAAAA!

Og vi havde rent faktisk en rigtig fed dag idag! perfekt!




Som jeg lovede ville jeg fortælle hvad jeg ville med alle de billeder jeg laver, og finde osv...(ville lave rammer med alt muligt)
Ja nu sagde jeg det faktisk, men jeg skal snart flytte, og har bestem mig for at jeg vil have en væg med rammer, med både billeder, tegninger og ting som er printet ud! det kommer self et indlæg til den tid! 


Imorgen regner jeg med at komme med et outfit billede, og måske lidt af den inspiration til mit nye værelse! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar