3. mar. 2012

Føler dagene går for hurtigt!

Hej folkens! jeg er ked af min manglende blogning, men mit nye arbejde tager en del af min tid..og har haft en masse i mit hoved....men det er ikke fordi jeg har mistet lysten til at blogge, men har haft travlt... men jeg skal nok prøve så godt jeg kan på at opdatere så tit jeg kan, skal bare lige ind i en rytme igen.

Idag tog jeg på arbejde kl 09 og kom hjem 15, så har jeg ellers slappet af, og bare nydt det er lørdag!! imorgen skal jeg holde min fødselsdag! og jeg ville havde lavet en ønske liste så i kunne se den, men mine ønsker er dyre, så har ikke lavet en list til nogen som helst i min familie, men vil lave en med de ting jeg bare ville ønske jeg kunne få til jer!! forsat god lørdag!


1 kommentar:

  1. God fødselsdag! :-D
    ____
    Check, følg & kommenter gerne min blog!
    www.Justaboy.dk

    SvarSlet