28. nov. 2011

ridedag

Startede min søndag ud med at få en dejlig pakke med makeup i.
så tog min familie til julehygge(magtede jeg ikke lige) så jeg tog ud til min dejlige bedste mor.
hun er nu igang med at strikke et pandebånd til mig! og jeg glæder mig til det er færdig!
vi var også lige et smut i føtex (i dette blæse vejr) og der fik jeg købt min mors jule gave, og jeg faldt for alt for mange sko!
nå men da jeg kom hjem sad jeg bare og hørte musik på det nye Spotify ved ikke om i kender det? men jeg syntes faktisk det er rimelig fedt!

nå men idag havde vi fagdag og tilbragte min på en rideskole hvor vi fx skulle lave gymnastisk på hesten.. og det er jeg super dårlig til!
men syntes lige i skulle se et billed af noget jeg ville ønske jeg havde taget med hjem! "preben" eller som jeg siger "delle"
hi imorgen står det på endnu en omgang rideskole!:/ ved ikke om jeg magter det....

 -MYS-

2 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog du har dig - og tusinde tak for din kommentar på min blog!
    Jeg er selvfølgelig blevet fast læser af din blog!
    Knus Emilie<3

    emilie-inspiration.blogspot.com

    SvarSlet