14. sep. 2011

Mode mode mode...

Syntes når jeg kigger lidt rundt her inde handler alt sådan set om mode!! Det er jeg bare så træt af da jeg ikke kan finde ud af at få min egen stil, og jeg kan da slet ikke finde noget i genbrug´s butikker ville rigtigt gerne, men jeg er bare aldrig så heldig når jeg er der inde!
mine veninder finder altid de fedeste tasker og jeg ville vildt godt have en gammeldags kuffert, men når jeg er der ude kan jeg aldrig finde noget :/
jeg er heller ikke en pige der går vil meget op i at mit tøj skal være "noget særligt" altså jeg går da i tøj som ikke er som alle andre og noget jeg godt kan lide, for mig handler det for det meste om at det skal være noget jeg ikke ser tyk ud i, da det er mit store problem i livet!
jeg elsker at tage til fest og se lækker ud, men til hverdag gør jeg sku ikke det store ud af mig selv. tror bare ikke jeg er sådan som person, men det ville jeg godt nok ønske engang imellem.
jeg er en person som virker rigtigt barsk uden på men er blød som smør inden i, og der skal ikke det store til for at jeg bliver ked af det!
Mit svageset punkt er nok drenge!! jeg har aldrig haft en kæreste er 14 år aldrig fået mit første kys! jeg føler mig lidt handicappet faktisk, jeg ville ønske jeg snart fandt en dejlig og sød fyr som jeg kunne dele lidt af mit liv med inde jeg bliver klar til noget andet(?)
også det der prinsesse kys som alle piger nok drømmer om. nogle af mine veninder mener at jeg bare kan gå hen og kysse en, men i mit hoved skal det altså være noget særligt første gang!
men jeg har self jeg været forelsket men jeg er bare så dårlig til at gøre noget ved det! og er pisse træt af det, for ja, men jeg tænker bare tænk hvis jeg fik den smidt i hovedet at han ikke ville mig noget, den tanke kan jeg bare ikke klare!!.
puha jeg har skrevet meget! tror jeg lige jeg havde brug for, har ikke haft de mest fantastiske dage!
håber det bliver bedre, har en masse fantastiske venner omkring mig! og jeg kunne ikke klare det uden dem!<3!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar