18. aug. 2011

can i just be free?...


Så er man tilbage på skole bænken -_-
Jeg tror det bliver et svært år her i 8... jeg håber virkelig på at kunne klare mig godt igennem det (-:
Man når lige ind i klasse værelset også får man smidt 13 bøger i hoved :/ syntes nu det var lidt små hårdt....


Og noget nyt er jo at jeg er begyndt dette her blogger noget, det er lidt svært og finde rundt i (-: men jeg håber jeg finder ud af det, for kunne få mange timer til at gå med at sidde og skrive her(-: jeg håber self. at der er nogle som gider at læse det jeg skriver og komme med jeres kommentar til det (-: og skrive hvis der er noget som skal laves om :-)
Jeg tror jeg vil bruge det mest til at skrive om min stil og hvad jeg interessere mig for (-: der kommer nok til at blive lagt en hel del musik ud, da det er det jeg for det meste fortager mig (-:


Outfilt for today....





 Trøje: Nümph
 Ring: Gina tricot
 Sko: Units




Nu vil jeg slappe af resten af dagen og hører musik mm.
Og mine mange bøger skal pakkes ind -_- 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar